fredag, maj 25, 2007

Kvinnlig bloggare bloggar om artikel hemdragen av manlig pojkvän

Det är roligt att få en egen tidning i brevlådan och idag fick vi nya nummer av både King, Starlet och Arkitektur, så det var det jag skulle blogga om. Alltid bra att recensera lite periodika.

Och sedan kom sambon hem med en kvadratdecimeter ur dagens City.


Jaså, påkörd av kvinna! Tack, då vet jag. Synd bara att de inte skrev ut könet på den påkörda i rubriken, man vill ju liksom få alla relevanta och viktiga detaljer i fetstil med stora bokstäver så att man slipper läsa själva notisen.

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

M sa...

City, tidningen som ger dig info du inte visste att du behövde!

Ååh, King. Det är ett jättefint modereportage i det nya numret (har för mig att reportaget heter "på drift") som faktiskt fått mig att fundera på att köpa tidningen... Scans, plz? ;)

Tanja Suhinina sa...

Jag sitter och scannar NU. Och så läser jag kommentarer. Bra att veta att man gör vad publiken vill ha.