måndag, januari 14, 2008

Jag visar ballen! Nu! Nej... men NU!

Avdelningen "saker jag borde skickat till NoN, men orka":

Hur upplevde du testvisningen?

- Det var oerhört obehagligt. Lite panikångest, faktiskt. Som om någon plötsligt drar ner ens brallor och tvingar en att visa ballen mitt på torget.

Gjorde du några ändringar?

- Ja, jag klippte om en del, men jag minns hur jag satt med alla dessa hundratals enkäter och inte visste vad jag skulle göra av informationen. Det är väl annorlunda om man som regissör vill testa olika grejer mot en publik. Man visar fortfarande ballen, men då har man åtminstone självmant gått till gynekologen.

Det skulle vara mycket roligt om mannen faktiskt menade
just vad han sa, vilket jag misstänker att han inte gör.

5 kommentarer:

Anna Svensson sa...

Du det där om att raka underlivet och hur vanligt det är. Antingen så får du ta diskussionen över lite vin med en tydligt öppen inställning så att folk vågar berätta. Eller så går du till en salong och kollar vad de säger. Jag fick höra av min att det var mycket kurder och iranier sen var det ett gäng av några andra eniciteter som jag glömt och svennarna var på uppgång. Ålder typ 20-30 var vanligast HAR JAG FÖR MIG men jag kan minnas fel.

Tanja Suhinina sa...

Fast de på salong möter väl rimligtvis bara folk som ägnar sig åt hårborttagning. Och jag VET ju att det är rätt många som rakar, men jag vill liksom veta typ hur många i min klass som är rakade. Sånt. Liksom, hur normal är jag i jämförelse med min omgivning. ^^

Anonym sa...

Du får väl göra en sån där omröstning med flervalsalternatv på bloggen din då.

Anna Svensson sa...

Kan du inte göra det som ett skolprojekt? Så att dina klasskompisar måste svara liksom ..

Tanja Suhinina sa...

Anonym: Fast jag vill liksom ha det lite mer... oanonymt? I mindre grupper. Jag kan ju itne ha två föersvarsalternativ när man först får välja hur man känner mig och sedan vad man har för intimfrisyr.

Anna: Haha, jo, lite diskret sådär.

Utifall mina klasskamrater läser det här, vill jag bara säga att jag tog gruppen "klasskamrater" som exempel. Jag är intresserad av rakningsfrekvensen i alla mina kompisgrupper. På gruppnivå, individerna är inte så intressanta.