lördag, juni 28, 2008

Как тебе угодно, милая.

Ja, nu ska jag skriva ner konsumentundersökningen så att jag kan ha en ny omröstning. Grejen med den var.... alltså, såhär. Man kan tycka att man bloggar för sig själv, men det gör jag på andra håll. Den här bloggen har alltid tänkt med en publik i åtanke. Så jag vill gärna veta vad publiken gillar, både av sånt som redan vart med och om nya saker jag funderat att skriva om. Frågan löd

Vad vill ni se mer av i den här bloggen?


På delad förstaplats kommer Sex, relationer och relevant politik (42/63%) och Jämställdhetsfrågor och feminism (41/62%). Det är bra, det fortsätter jag gärna med.

På delad andraplats kommer Inscannade serier (21/31%) och Trams (27/40%). Jag fortsätter gärna med serier. Angående trams, vi får hitta på nåt. Jag skrev ju egentligen bara in trams för att. Men tydligen vill ni ha det. 27 pers.

På delad tredjeplats kommer Kultur och arkitektur (13/19%), Recensioner och rekommendationer (aktuella böcker/filmer/föreställningar/serier) (12/18%), Recensioner och rekommendationer (sånt jag råkar läsa/se/vilja skriva om) (16/24%) och, öh, Dagens outfit (10/15%). Om det senaste kan jag direkt säga att sånt finns här. Om resten kan jag bara säga yay och det kommer. Sannolikt mer av "sånt jag råkar läsa" än "aktuellt", för aktuellt kostar pengar så fram tills jag blivit viktig och börjat få recensionsexemplar... ja.

Slutligen har fem personer (7%) röstat på Roy Mustang och två personer (3%) på Twinglyhoreri. Meh. Vill ni inte att jag ska kommentera aktuella händelser i dagens Sverige genom att länka till samtliga identiska artiklar som finns i ämnet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig som en typisk del av "publiken" här, med tanke på att jag inte känner dig alls, inte har någon egen blogg, just nu skriver min andra kommentar någonsin, och läser varenda inlägg med stort intresse.
Jag ser gärna att du fortsätter som hittills, dvs intelligenta kommentarer till aktuella ämnen, allämnt läsvärda saker, och ev. lite trms när du känner för det. Inte för mycket trams, men jag ser gärna någon bild på Roy Mustang då och då. I största allmänhet ger det mig hopp om mänskligheten att någon jag inte känner (dvs du) skriver saker som är både roliga, intelliganta, och får mig att ibland omvärdera mina egna synpunkter. Jag är lite full så jag är rädd att vara överdrivet känslosam, men jag tycker den här bloggen är toppen!!

Anonym sa...

Jag vill att du ska skriva mer på ryska så jag får känna mig överlägsen och InTheKnow. 'kay?

Angelica sa...

Jag håller fortfarande på Roy Mustang. Rawr!