fredag, april 13, 2012

Promenadorquestern är Originalet

Hej! Ni kanske har märkt att jag har lite bloggtorke-2012. Ni tänker kanske att det är för att jag nu jobbar. Delvis sant. Fast jag har dessutom vart projektledare för en grej som händer imorgon! Ja, framförhållning med att berätta! Fast alla som känner mig privat vet redan att såhär års har Promenadorquestern konsert. Och iår är jag en av de fyra konsertgeneralerna.

Här är konserthemsidan! Den är jättebra! Bästa någonsin, faktiskt.Jag har bidragit med testet Personality Questionnaire. Och så dansar jag i journalfilmerna (jag har knappar bak på kjolen). Man kan se mig hoppa i 3D om man tycker sånt är coolt också.

Man kan inte längre förköpa biljett, men vill man se studentorkester kan man komma och betala i dörren. Rekommenderar 15:30-föreställningen. Man ser ju sällan studentorkester för att se nåt som är av superhög kvalitet, men det är rätt roligt, och så kan det vara intressant kulturturism för er som inte ser studentkultur så ofta. Plus kan det vara bra för alla som har en överidealiserad bild av mig, att se vad jag egentligen sysslar med på fritiden.

Så. Nu vet ni. Nu ska jag äta frukost, sen ska jag åka och repa och skriva ut det sista.

(Apropå annat som hindrar från att blogga just här - jag gästbloggar lite på Ottar, till exempel igår. Och så ska jag föreläsa på Sexdagarna i Uppsala 8 maj!)

Inga kommentarer: