torsdag, maj 03, 2012

Jag på sexdagarna i Uppsala

Hej ni! Det har vart lite dött här, men nu har orsakerna till detta börjat försvinna lite och förhoppningsvis har jag mer ork till skriverier. Mest saknar jag kommentardiskussionerna. Jag brukade ha världens bästa kommentatorer, men nu när jag inte hinner svara så blir det inte så mycket kommenterat trevligt. Tråkigt. Jag ber verkligen om ursäkt för att ni inte blir sedda som förr!

Men hur som, jag ska föreläsa om Masters & Johnssons upphetsningskurva på Sexdagarna i Uppsala. Det är typ samma föreläsning som jag körde på Sexdagarna på Södertörn i höstas, så ni som missade kan ta igen. Det är 8 maj, k 16:15-17:15. Jag kommer nog vara där lite före också, på grund av hur tågen går, och behöver inte sticka direkt efter, om nån vill hänga.

Vill förresten än en gång påminna att jag, förutom den här bloggen och så, även skriver på Ottars blogg. Mer sällan än mina utlovade tvåveckorsintervaller, förvisso, men ska bättra mig. Tänkte skriva ikväll, faktiskt!

1 kommentar:

Johan sa...

Åh, då kanske en sporadisk kommentator genom åren borde komma fram och säga hej, om tid finns.

//JJ